7 - 10 / 9 / 2018

Φτιάχνοντας Συναλλογενές . για τη χαρά, για το πρόβλημα, για την αγάπη του ηφαιστείου

Curator: Νάντια Αργυροπούλου

 

ΓΙΆ ΝΆ ΠΆΡΆΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΆ ΧΡΕΙΆΖΕΤΆΙ ΝΆ ΦΤΙΆΞΟΥΜΕ ΣΥΝΆΛΛΟΓΕΝΕΙΕΣ

Το Making Oddkin — for joy, for trouble, for volcano love (Φτιάχνοντας Συναλλογενές — για τη χαρά, για το πρόβλημα, για την αγάπη του ηφαιστείου) δεν είναι έκθεση, περφόρμανς, συνέδριο ή έννοια ομπρέλα: είναι μια τετραήμερη ‘έξοδος και συνεύρεση’, μια πρακτική και διαδικασία συν-κόσμησης (worlding-with).

Είναι ένα ‘συμβάν’ για ανθρώπινες–μη ανθρώπινες εμπλοκές, για «τις ατελείς διαμορφώσεις τόπων, χρόνων, υλικών και νοημάτων», οι οποίες μας συνέχουν και τις οποίες πρέπει να διασώσουμε, σύμφωνα με την επιστήμονα-ακτιβίστρια Donna Haraway (Staying with the Trouble: Making Kin in the Chthulucene, 2016, Duke University Press).

Αντλώντας έμπνευση από τον δραστήριο όρο “oddkin” («συναλλογενές»), που η Haraway επινόησε για να περιγράψει απρόβλεπτες συνέργειες και μίξεις, απροσδόκητες, μη εξημερωμένες συγγένειες και συνδυασμούς που μπορούν να αναπτυχθούν πέρα από τις συνήθεις γενεαλογικές, εθνοκεντρικές και ανθρωποκεντρικές σχέσεις, το Making Oddkin θα υλοποιηθεί συμποιητικά, ως μίξη δηλαδή από συμβάντα μεταξύ και διαμέσου ποικιλίας παραγόντων και φορέων.

Θα επισκεφθεί τη Νίσυρο, όπως τα περιοδεύοντα ‘μπουλούκια’ και καραβάνια του εικοστού αιώνα ταξίδευαν σε μια αλλόκοτη κινητοποίηση ταλέντου και εκπλήξεων, και θα δανειστεί στοιχεία από εορτασμούς που στήνονται γύρω από την ανθεκτική προσωρινότητα των τσίρκων, τα πανηγύρια, τις μεταδοτικές παρουσιάσεις αλλόκοτων φαινομένων, τις δημόσιες τελετουργικές πομπές, τις αναβιώσεις και τις παραδόσεις της αφήγησης ιστοριών.

Πολύ πριν από την έλευση του ραδιοφώνου, του κινηματογράφου ή της τηλεόρασης, αυτές ήταν οι μορφές ψυχαγωγικής συνεύρεσης που εξελίχθηκαν σε ολόκληρη βιομηχανία δημόσιου θεάματος, πριν μεταλλαχθούν ριζικά μέσα στο άυλο περιβάλλον του διαδικτύου και την ανάδυση της εικονικής λαϊκής κουλτούρας. Στην πεντηκοστή επέτειο της χρονιάς που συντάραξε τον κόσμο, του 1968, το Making Oddkin ανατρέχει στις συλλογικές τελετουργίες, τις προσωπικές συνεισφορές και τα αισθησιακά/απτά στοιχεία ενός παρελθόντος (και παρόντος και μέλλοντος) που ευνοεί την παρουσία, μια έξοδο προς τον κόσμο με περιέργεια και φροντίδα, σε σύγκρουση, με δέσμευση στην πραγματικότητα και την πληθωρική υπερομαδοποίηση, στην ποικιλόμορφη διαβίωση και την ξέφρενη φαντασία.

ΣΥΜΠΟΙΗΣΗ: Ή ΣΥΝ-ΓΙΝΟΜΆΣΤΕ Ή ΔΕΝ ΓΙΝΌΜΑΣΤΕ ΚΆΘΟΛΟΥ

Διάφοροι παράγοντες θα βοηθήσουν στη δημιουργία μιας νέας ‘ζώνης επαφής’ μέσω τακτικών επινόησης και διαφοροποίησης: Έλληνες και ξένοι, καλλιτέχνες, επιστήμονες, ιστορικοί, αγρότες, μουσικοί, χορευτές, μεταπράτες, άνθρωποι με μεγάλη, μικρή ή ανύπαρκτη εμπειρία του νησιού, θα διερευνήσουν τις δυνατότητες χαράς, το άγχος κοινωνικοοικολογικής καταστροφής, την αγάπη/τον φόβο για τα ηφαίστεια, τις δυστοπικές προφητείες του 21ου αιώνα, την πραγματικότητα των ‘ενσυνείδητων όντων’, την κλιμακούμενη απώλεια μητρικών γλωσσών.

Με βάση τη μνήμη των πετρωμάτων και των νερών της Νισύρου, και με τη συμβολή ζώων, φυτών, ιστοριών και οικοσυστημάτων, το Making Oddkin θα επιχειρήσει να ξεφύγει από τα όρια του θεσμικού λόγου και να διεισδύσει σε γλώσσες που μπορούν να επαναπροσδιορίσουν την έννοια της τοπικότητας, να αναβιώσουν τη σημασία που έχουν οι απτοί χώροι συνένωσης και τα σώματα της σύμπνοιας, οι άυλες εμμονές και τα περιοδεύοντα θαύματα.

Το Making Oddkin θα εμφανιστεί ανάμεσα στις 7 και 10 Σεπτεμβρίου 2018 σε διάφορα σημεία του νησιού — στο εγκαταλελειμμένο λιμάνι του Αυλακιού, στα μονοπάτια των άγριων θερμών πηγών, στη μικρή πλατεία του Εμπορειού, στον κρατήρα του ηφαιστείου, στο Ηφαιστειολογικό Μουσείο στα Νικιά, στο έρημο μοναστικό συγκρότημα του Νύφιου με τη μινωική προϊστορία και αλλού.

Παρεκκλίνοντας από την Αθηνοκεντρική θεώρηση της συγκατοίκησης θα αναζητήσει τα ίχνη του ‘αστικού’ μπαίνοντας στη ζωή της απόμακρης, νησιωτικής Νισύρου (οικοτουρισμός και ανάπτυξη, βιομηχανικό παρελθόν, αγροτικές και γλωσσικές αλλαγές, εκμετάλλευση φυσικών πόρων, πολιτική του Αιγαίου) αποφεύγοντας αναπαραστατικές, συμβατικές απλουστεύσεις. Θα εξερευνήσει την ευχαρίστηση των συγκεχυμένων χρόνων, την ανταλλαγή εμπειριών, τη χαρά των μη διδακτικών επαφών και τη δυνατότητα μάθησης μέσω χειρονομιών ισοδυναμίας και σύγχρονης μυθοπλασίας. Θα ανατρέξει σε παλιότερα συμβάντα και θα δημιουργήσει νέα στο πλαίσιο ευρύτερων αφηγημάτων (Ινστιτούτο του Άγχους).

Την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου το βράδυ, το Making Oddkin ξεκινά με ένα τραπέζι για όλους στα Παλιά Λουτρά της Νισύρου και την παρουσίαση της ταινίας ντοκιμαντέρ “Into the Inferno” (2016) σε συνεργασία του Werner Herzog με τον ηφαιστειολόγο Clive Oppenheimer. Ο τελευταίος θα μιλήσει μέσω skype για τη γεωλογική λειτουργία και τους καταγωγικούς μύθους των ηφαιστείων. Θα προβληθεί επίσης η ταινία «Donna Haraway. Storytelling for earthly survival» του Fabrizio Terranova, μια γοητευτική αφήγηση για τη ριζοσπαστική σκέψη της Haraway σε θέματα της επιστήμης, της τεχνολογίας, του φύλου, των διαειδικών σχέσεων, καθώς και για τη βαθιά της αφοσίωση στα ζητήματα του φεμινισμού και της οικολογίας. Τις επόμενες ημέρες, πολλές και διαφορετικές συμμετοχές θα διαμορφώσουν ένα είδος περιπέτειας:

Στο μοναδικό ηφαιστειολογικό μουσείο της Ελλάδας στα Νικιά, αλλά και σε περιβόλια του οικισμού που βρίσκεται πάνω από τον κρατήρα, θα ανατρέξει στη γεωλογική ιδιαιτερότητα του νησιού ο ηφαιστειολόγος και μέλος του ΙΓΜΕ Γιώργος Βουγιουκαλάκης.

Οι αρχιτέκτονες, μελετητές της Νισυριακής αρχιτεκτονικής και αναστηλωτές, Γιώργος Τσιρώνης και Πέτρα Κωτσίδου θα διηγηθούν όσα γνωρίζουν και φροντίζουν σχετικά με τα μοναδικά χαρακτηριστικά της τοπικής παράδοσης ενώ οι νεώτερες αρχιτεκτόνισσες Ιωάννα Βλαχάκη και Ηρώ Καραβέλα θα παρουσιάσουν την επιτελεστική ομιλία “Digging the Matter. Nisyros/An Atlas of Trauma”.

H Dana Luciano, καθηγήτρια στο Rutgers University των ΗΠΑ, σε σπουδές queer, ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές καθώς και στη λογοτεχνία του 19ου αι., θα μιλήσει για τις αντιλήψεις των Γαιο-μεταβολών σε περιόδους κρίσης και τη γλώσσα που τις περιγράφει (“How the Earth Feels: Sensation and Speculative Geology”).

Ο Ιταλός καλλιτέχνης Giorgio Andreotta Calò, γνωστός για ένα σύνολο έργου που αντιμετωπίζει με τρόπο βιωματικό στοιχεία του περιβάλλοντος (φυσικού και μη) και καταλήγει σε ποιητικές μεταφράσεις της πραγματικότητας, θα συμμετάσχει παρουσιάζοντας την πρακτική του και τη χωροχρονική περιηγητική διάστασή της.

Οι περφόρμερ Νάνσυ Σταματοπούλου και Meimouna Co θα ανταποκριθούν στα μορφολογικά δεδομένα του νησιού αυτοσχεδιάζοντας σε υπαίθριους χώρους (στον κρατήρα του ηφαιστείου και στις Απυριές – τις φυσικές υπαίθριες σάουνες του νησιού).

Το γκρουπ The Callas θα παρουσιάσει τη εγκατάσταση / περφόρμανς “Under the Volcano” στο καφενείο-καντίνα Oasis κοντά στην παραλία ‘Μουλάρι’, σε συνέχεια ανάλογων δράσεων με το όνομα Lustlands (Vol.I, 2012 & II, 2013) στη Θερμησία της Αργολίδας και τη Νέα Υόρκη.

Οι Τσέχοι καλλιτέχνες David Fesl, Lukáš Hofmann & Richard Nikl οργανώνουν στην παραλία του νησιού Γυαλί (όπου γίνεται η εξόρυξη ελαφρόπετρας και οψιδιανού) μια παραθαλάσσια εμπειρία-απόλαυση οργανικών και ανόργανων στοιχείων, ορυκτών και πλαστικών υλικών, τροφών και μορφολογιών, με τίτλο “Breakfast”.

Η αρχιτέκτονας Ιωάννα Σωτηρίου μελετά, με αφορμή το ίδιο το νησί, την απόθεση υλικών και τις νέες τεχνολογίες, το νέφος (cloud), τον θάνατο και τη μνήμη, στη βίντεο-περφόρμανς “Cold Data: a prelude”.

Ο δάσκαλος της Νισύρου Απόστολος Καλούδης θα περπατήσει τα Νισυριακά μονοπάτια αποκαλύπτοντας στους συνοδοιπόρους του ιστορίες, μύθους, ίχνη, ερείπια και κατάλοιπα.

Ο συγγραφέας και ακτιβιστής Τέος Ρόμβος, εμβληματική μορφή του ελληνικού underground, θα μιλήσει για τη σύμπτωση της ζωής και του έργου του. Μαζί με τη σύντροφό του Χαρά Πελεκάνου θα παρουσιάσουν τις δράσεις και το όραμά τους για το Γεωπάρκο Αιγαίου και την ανάγκη συν-οργάνωσης των τοπικών κοινοτήτων για τη σωτηρία της ζωής στο ελληνικό αρχιπέλαγος.

Η κολεκτίβα Σαπρόφυτα παρουσιάζει μια νέα εκδοχή συλλογικής βιωματικής ανάγνωσης της «Θεογονίας» του Ησιόδου στον κρατήρα Στέφανο (σε συνέχεια προηγούμενης που είχε πραγματοποιηθεί το 2013 στο Chalet Society, Παρίσι). Χρησιμοποιώντας τοπικά γλωσσικά στοιχεία και καταγωγικές παραδόσεις της Νισύρου (η Γιγαντομαχία και ο Πολυβώτης), η κολεκτίβα συνθέτει το ‘ανακαλυπτηριακό’ θέαμα «Méthode Hésiode II. Expeditio Polybote, Nisyros 2018».

Ο Πέτρος Μώρης δημιουργεί μια σειρά από επιτελεστικά γλυπτά–μάσκες από τοπικά πετρώματα λάβας και ρητίνες (“Lava’s Gaze”), τα οποία θα συμμετάσχουν στις δράσεις, καθώς και το μωσαϊκό “Entanglement” (από χαλίκια, άμμο και τσιμέντο), το οποίο θα εντοιχιστεί στο κτίριο των παλιών Λουτρών της Νισύρου.

Oι καλλιτέχνες Cally Spooner & Jesper List Thomsen παρουσιάζουν ένα είδος ‘τοπογραφικού διαλογισμού’ με θέμα την ακινησία και την αντοχή, τον ‘βαθύ’ γεωλογικό χρόνο, τον εξτρακτιβισμό ως μεταφορά και την οικειοποίηση. Με τίτλο “Stillness without still life” αυτή η πρωτότυπη ‘ομιλία με ζωγραφικά έργα’ εκτυλίσσεται στον δρόμο για το οροπέδιο και το μοναστήρι του Νύφιου.

Το αφιέρωμα ταινιών με τίτλο Selenotropism σε επιμέλεια Filipa Ramos περιλαμβάνει έργα των Ben Rivers (Slow Action), Ursula Mayer (Atom Spirit), Camille Henrot (The Strife of Love in a Dream), Ursula Biemann (Acoustic Ocean) Gerard Holthuis (Careless Reef).

Οι καλλιτέχνιδες Daniela & Linda Dostálková, διαλέγουν τον ρόλο του παρατηρητή, διαλογιζόμενες με χιούμορ πάνω στην εκπληκτική αλλά και εξαντλητική σχέση μας με τη μυθολογία, και φέρνουν στη Νίσυρο τη μετακινούμενη εγκατάσταση “Candleholders” – οκτώ λυχνίες (με LED λάμπες) οι οποίες θα παρεμβαίνουν ‘φωτίζοντας’ τις τυχόν τεχνοανιμιστικές, ‘σκοτεινές’ πλευρές του συναλλογενικού δρώμενου.

Στη σειρά προβολών με τίτλο “Symanimagenic” («Συνεμψυχογενής») εξετάζονται διάφορες μορφές animation και η σχέση τους με διαφορετικές εκδοχές και αντιλήψεις του ανιμισμού (animism), και προβάλλονται έργα του Jakob Kudsk Steensen, της Εύας Παπαμαργαρίτη, του Κώστα Σφήκα και άλλων.

Η Λητώ Κάττου, επεμβαίνοντας πάνω σε αντικείμενα που παραγγέλνει από το internet, δημιουργεί ένα αλλόκοτο σμήνος από ζωόμορφους αετούς (γεράκια, χταπόδια, δράκους, περιστέρια – “Evening Swarm”) το οποίο θα απλωθεί σε έρημες παραλίες της Νισύρου σε μια υπόμνηση της μεταναστευτικής κίνησης (ανθρώπων, κεφαλαίων, ιδεών, παραδόσεων και αγαθών) και των καινοφανών μίξεων που αυτή δημιουργεί.

Η ποιήτρια και καθηγήτρια στο Τμήμα Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Φοίβη Γιαννίση εξελίσσει την έρευνά της στις ζωώδεις καταγωγές της τραγωδίας με μια επιτελεστική ομιλία σε συνάντηση με τις ημι-οικόσιτες κατσίκες του νησιού και το ειδικό status άγριας ζωής που απολαμβάνουν.

Μέσα από αυτές και άλλες συμμετοχές, το Making Oddkin λειτουργεί ήδη απρόβλεπτα και, σαν το ηφαίστειο της Νισύρου, κινητοποιεί εγγενώς διάφορους παράγοντες και εναλλακτικές θεματικές: «Η κραυγή του γαϊδάρου και το μάνα» (κατά το εγκώμιο της μίμησης από τους Michael Taussig/Walter Benjamin), “The Dispossessed” (κατά την αναρχική λογοτεχνία του ‘ξένου’ της Ursula Le Guin), «Φανταστικές μεταμυθοπλασίες» (“Speculative Fabulations” – κατά την συνεμψυχωτική σκέψη της Haraway), «Μόνο το ηφαίστειο επεφύλασσε εκπλήξεις» (κατά τη νουβέλα The Volcano Lover της Susan Sontag), «Η αναπήδηση είναι ένα απολαυστικό μάθημα σχετικά με τις συγκυρίες» (κατά τη φιλοσοφία των εμπλεγμένων σωμάτων του Michel Serres) κ.ά.

Aνάμεσα στους συμμετέχοντες είναι οι: Giorgio Andreotta Calò, The Callas, The Climate Collective, Meimouna Co , Paolo Colombo, Daniela & Linda Dostálková, Em Kei, David Fesl, Anna Gherezgiher, Václav Girsa, Lukáš Hofmann, Kateřina Konvalinová, Filip Kraus, Dana Luciano, Marie Lukáčová, Richard Nikl, Matěj Pavlík, Lucie Rosenfeldová, Cally Spooner & Jesper List Thomsen, Jiří Žák, Ιωάννα Βλαχάκη & Ηρώ Καραβέλα, Γιώργος Βουγιουκαλάκης, Ίρια Βρεττού και Αριάδνη Στροφύλλα, Φοίβη Γιαννίση, Απόστολος Καλούδης, Λητώ Κάττου, Πέτρος Μώρης, Μαλβίνα Παναγιωτίδη, Τέος Ρόμβος & Χαρά Πελεκάνου, Σαπρόφυτα, Νάνσυ Σταματοπούλου, Ιωάννα Σωτηρίου, Γιώργος Τσιρώνης & Πέτρα Κωτσίδου, Μάκης Φάρος.

Με προβολές έργων τους συμμετέχουν οι: Ursula Biemann, Camille Henrot, Gerard Holthuis, Ursula Mayer, Clive Oppenheimer, Ben Rivers, Jakob Kudsk Steensen, Fabrizio Terranova, Εύα Παπαμαργαρίτη, Κώστας Σφήκας, κ.ά.

Η Νάντια Αργυροπούλου είναι η επιμελήτρια του Making Oddkin – for joy, for trouble, for volcano love.

Η ομάδα έρευνας περιλαμβάνει τη Λυδία Αντωνίου, τη Zuzana Blochová και την Κική Δευτεραίου.

Το πρότζεκτ διοργανώνεται από τους οργανισμούς Sterna, Νίσυρος και Are | are-events.org, Πράγα, ως μέρος του προγράμματος του Ινστιτούτου Άγχους σε συνεργασία με την Ελληνική Δημοκρατία, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον Δήμο Νισυρίων. Με την υποστήριξη: Υπουργείο Πολιτισμού της Τσεχίας, Δημαρχείο της Πράγας, Οργανισμός Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ, AEGEAN, Blue Star Ferries, ΛΙΜΠΕΡ ΑΕΒΕ.

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

THURSDAY 06.09.18

19.00 Dinner at Loutra for Oddkin participants

20.00 — 22.00 Skype talk with volcanologist Clive Oppenheimer

SCREENINGS

“Into the Inferno” (2016), a collaboration of Werner Herzog with Clive Oppenheimer, 104’

22.05 — 23.35 Fabrizio Terranova, “Donna Haraway. Storytelling for earthly survival” (2016), 90’

 

FRIDAY 07.09.18 11.00 TRANSPORT BY CAR TO NIKIA

12.00 Nikia, talk by volcanologist George Vougioukalakis at Jason’s Yard

13.00 — 14.00 Visit to Nisyros Volcanologic Museum, at Nikia

Transport by car to Avlaki

14.30 —17.00 Avlaki port, picnic and open- air oddkin makers

Transport by car to Emporios

18.00 Visit to local Spiladi with architect Petra Kotsidou

18.30 — 19.45 Walk through Emporios with architect Giorgos Tsironis

20.00 — 22.00 SCREENINGS

Joanna Sotiriou, “Cold Data: a prelude”, a video performance in view of next day’s visit to Gyali, 10′

Selenotropism (curated by Filipa Ramos)

Ben Rivers, Slow Action, 45’

Ursula Mayer, Atom Sprit, 20’

Camille Henrot, The Strife of Love in a Dream, 12’

Ursula Biemann, Acoustic Ocean, 20’ Gerard Holthuis, Careless Reef, 13’

22.00 Participation at the paniyiri of Emporios, at the central square

 

SATURDAY 08.09.18

11.00 — 16.00 Boat trip to Gyali island from Mandraki

PERFORMANCES

David Fesl & Lukáš Hofmann, “Breakfast” Ioanna Vlachaki & Iro Karavela, “Digging the matter. Nisyros/ An Atlas of Trauma»

Transport by car to Loutra at Paloi village

19.00 —19.45 Lucie Rosenfeld, Kateřina Konvalina, Marie Lukáč, “Miss Lavarain, Lobbyboy and Lyl Fontanela present: Tom Cruise has never been hot”, Three girls rapping in an abandoned spa building, music production by Filip Kraus, with the participation of Jiří Žák & Matěj Pavlík at Loutra/Pali

Transport by car to Oasis Taverna

20.15 — 21.00 Teos Romvos talks about his work and life and together with Chara Pelekanou, they present a vision for an ecological minded network at the Aegean.

21.30 The Callas, “Under the Volcano”, an installation/ musical performance

 

SUNDAY 09.09.18 TRANSPORT BY CAR TO EVANGELISTRIA CHURCH

08.30 — 10.00 Hiking up the mountain to Nifios monastery with Apostolos Kaloudis as a guide

10.00 — 11.00 Cally Spooner and Jesper List Thomsen, “Stillness without still life” two-part talk with paintings

13.00 — 14.30 Hiking down the mountain Transport by car to accommodations

17.15 Meeting at Loutra Presentation by the activist group ’The Climate Collective’

17.30 — 19.00 Dana Luciano: performative talk “How The Earth Feels: Sensation and Speculative Geology.”

Giorgio Andreotta Calò: screening of his lm “in girum imus nocte” and talk

Transport by car to Stefanos crater

19.30 Lito Kattou, “Evening Swarm” kite ying

20.30 Saprofyta collective is presenting a new version of a communal experiential reading of Hesiod’s “Theogony”,

Performance by Nancy Stamatopoulou, Performance by Meimouna Cof

 

MONDAY 10.09.18

Transport by car to Mandraki

08.00 Performance by Phoebe Giannisi at a local goat pen, encounter with the semi- domesticated goats of the island and the special wildlife status they enjoy

11.00 —13.00 Storytelling performance initiated by Paolo Colombo

13.00 — 15.00 Transport by car and then walk to the outdoor natural sauna at the area of Agia Eirini

15.00 Transport by car to accommodations18.00 — 18.30

Performance talk and unveiling of the installation ‘Entanglement’ by Petros Moris

18.30 — 19.30 Performance installation by Malvina Panagiotidi, ‘The Fools’ and Václav Girsa,‘Polyvolcanoes’

20.00 F’aman Performance by Iria Vrettou & Ariadni Strofyllou

20.30 SYMANIMAGENIC SCREENINGS Works by:

Iria Vrettou, Five Senses, 5’

Lito Kattou, reak-time video projection, Red Lake, 5′

Jakob Kudsk Steensen, Aquaphobia 4.45”, Terratic Animism 13.10”, Pando Endo, 11’

Eva Papamargariti, Always a Body, Always a Thing, 15.25”

Kostas S kas, Prometheus Retrogressing, 75’

22.45 — 23.15 LATE NIGHT ODDKIN SCREENINGS

Jiří Žák, Shattered Epistemologist, 17.50”

Makis Faros & Mari Masouridou, Tourner dans le vide, 12’

Jason Karaindros , documentation of the work ‘Catharsis’, 9’

“Candleholders” – eight lights (LED
lamps) by Daniela & Linda Dostálková is a wandering installation that will be activated in a non-programmatic manner to ‘illuminate’ any techno-animistic, ‘dark’ aspects of the oddkin happening

«Lava’s Gaze» by Petros Moris is a durational performance featuring masks made from crushed lava rocks, resin, nylon straps. When activated these masks will bear witness to various oddkin events

 

Due to the nature of the project, there might be occuring changes of the schedule.
For the most updated version, please consult with the Institute of Anxiety, http://www.institutuzkosti.cz and the facebook event, https://www.facebook.com/events/283102898927055